Aangepaste dienstverlening per 21 december 2021
Laborijn volgt de landelijke richtlijnen op om het coronavirus te bestrijden. Daarom zijn wij genoodzaakt om onze dienstverlening aan te passen. De aanpassingen blijven van kracht zolang dit nodig is.
Wat betekent dit voor u?
Onze panden zijn dicht voor bezoekers.
Afspraken
- Heeft u een afspraak gepland staan bij Laborijn?
Uw afspraak gaat door, maar niet fysiek. Uw fysieke afspraak verandert in een digitale of telefonische afspraak - Alle nieuwe afspraken zullen wij telefonisch of digitaal met u plannen
Heeft u vragen? Dan kunt u telefonisch of digitaal contact met ons opnemen.
Klik hier voor onze contactgegevens
Uitkering / ondersteuning
Heeft u een uitkering bij Laborijn?
Dan ontvangt u deze zoals gebruikelijk op de laatste werkdag van de maand.
- Wilt een uitkering aanvragen? Dat kan via onze website.
Klik hier voor meer informatie
- Bent u ondernemer of zelfstandige en heeft u ondersteuning nodig?
Klik hier voor meer informatie
Heeft u vragen?
Neem dan gerust contact met ons op