Ik heb een klacht
De medewerkers van Laborijn proberen zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen. Toch is het mogelijk dat u een klacht heeft over de bejegening of houding van een medewerker. Wij horen dat dan graag, zodat wij uw klacht kunnen oplossen en herhaling kunnen voorkomen.
Bespreek uw klacht
U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen:
- bespreek uw klacht met de betrokken medewerker. De ervaring leert dat de meeste klachten in zo’n gesprek naar tevredenheid worden opgelost
- geef uw klacht digitaal aan ons door:
- stuur ons een brief
Wilt u in uw brief de volgende gegevens opnemen?
Uw naam, adres, datum van uw klacht, omschrijving van uw klacht en de datum van het voorval waarop uw klacht betrekking heeft. U kunt de brief sturen naar:
Algemeen directeur van Laborijn
Postbus 236
7000 AE Doetinchem
Wat gebeurt er met uw klacht?
U ontvangt eerst een bevestiging dat Laborijn uw klacht heeft ontvangen. Zodra wij een klacht krijgen, gaan wij deze onderzoeken. Dit kan betekenen dat wij contact met u opnemen, omdat wij enkele vragen hebben. Zodra dit is gebeurd, sturen wij u een brief waarin staat wat er met uw klacht wordt of is gedaan. U ontvangt binnen 6 weken een antwoord op uw klacht.
Ombudsman
Als u niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht of het resultaat daarvan dan kunt u een klacht indienen bij de ombudsman van de gemeente Doetinchem.
Nb. Als u bezwaar heeft tegen een besluit van Laborijn kunt u een bezwaarschrift indienen (zie ‘Hoe werkt bezwaar en beroep?’).
Klachtenregeling
In onze klachtenregeling staat precies hoe Laborijn met uw klacht omgaat.